ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ: "ΑΝΘΙΣΜΕΝΕΣ ΜΑΝΟΛΙΕΣ"

Η θεατρική ομάδα του Συλλόγου Αρχιτεκτόνων Νομού Ηρακλείου
παρουσιάζει το έργο του ΡΟΜΠΕΡΤ ΧΑΡΛΙΝΓΚ

ΑΝΘΙΣΜΕΝΕΣ ΜΑΝΟΛΙΕΣ
απόδοση: Ερρίκος Μπελιές





Αμερικάνικη επαρχία και έξη γυναίκες στο μικρόκοσμο ενός κομμωτηρίου.
Οι ανατροπές της ζωής και η αξία της φιλίας. Χιούμορ και δύναμη.
Διαφορετικότητα και συμπόνια. Έτσι όπως μόνο η γυναικεία φύση ξέρει.
Μια υπέροχη ταινία στην αρχή του `90 και η ανάγκη μας να τη θυμηθούμε...


σκηνοθεσία: Γιάννης Πετράκης
σκηνικά: Γιώργος Ζαμπετάκης, Σάκης Ζαχάρος
κοστούμια: Νάστια Ρεθυμνιωτάκη
χτενίσματα: Μαρία Δρετάκη

ΔΙΑΝΟΜΗ με σειρά εμφάνισης
Αννέλ: Εύη Μουτσοπούλου
Τρούβυ: Ρίτσα Κριτζά
Κλαίρη: Νόπη Παπαντωνίου
Σέλμπυ: Νίνα Γεραρχάκη
Μαλύν: Ειρήνη Μανουσάκη
Γουίζερ: Πόπη Τζαβλάκη

οργάνωση παραγωγής: 
Σύλλογος Αρχιτεκτόνων Νομού Ηρακλείου

2-11 ΜΑΡΤΙΟΥ, ώρα 21:00
στο ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ - ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ  αίθουσα Πειραματικού Θεάτρου

γενική είσοδος 10€


ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ με αρίθμηση θέσης
από 1 έως 11 Μαρτίου, ώρα 19:00 - 22:00 στο ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Αντ. Ορφανουδάκης 6932521416 - Όλγα Κουτάντου 6932027767
Η παράσταση δεν απευθύνεται σε νέους κάτω των 12 ετών

1 σχόλιο:

Φίλιππος Βαμβουκάκης είπε...

Πολύ ωραία, πρωτότυπα εκτελεσμένο έργο, που εκπλήσσει με τη δύναμη και την εναλλαγή των συναισθημάτων, την αμεσότητα, το ποιοτικό χιούμορ (πολλές φορές πικρό), τον αυτοσαρκασμό και την αδιατάρακτη ροή της πλοκής, που σε κρατά σε εγρήγορση καθ' όλη τη διάρκεια της παράστασης.

Στα θετικά, -εκτός από το δίχως περιττές φιοριτούρες ξετύλιγμα του φάσματος των προσωπικών σχέσεων, τις "συγκρούσεις", τη φιλία και την αλληλεγγύη-, περιλαμβάνονται και τα έμμεσα κοινωνικά μηνύματα, η κοινωνική κριτική ακόμα και η με πολλή λεπτό τρόπο δοσμένη πολιτική κριτική.

Η έκφραση αυτών των στοιχείων γίνεται με τέτοιον τρόπο, που γίνονται άμεσα αντιληπτά και συνειδητοποιούνται δίχως να χρειάζονται κουραστικές αναλύσεις και "κατήχηση". Πέρα για πέρα ανθρώπινες και αυθεντικά αληθινές διαστάσεις. Ακόμα και ο θάνατος, παρότι άδικος, δεν παίρνει μελοδραματική χροιά.